הנה כמה דוגמאות,

ממש בקטנה

הנה כמה דוגמאות, ממש בקטנה...
בקרוב אעלה עוד

דוגמאות וגו'

כל העניין בכתיבת אתרים מתמצה ביצירת גירוי ועניין. לגרום לאנשים להישאר יותר זמן באתר (ואז גם גוגל יאהב אתכם יותר ). מן הסתם, הם גם צריכים  להבין מה הערך שהם עתידים לקבל ממך ומהעסק שלך ולבצע פעולה כלשהי של יצירת קשר.

אתר טוב הוא חלון הראווה של העסק שלך וגם שלך. מצד אחד הוא צריך לבטא את מהות העסק – שירותים, מוצרים וכו' ומצד שני את הקול הייחודי שיתאים רק לו ויזוהה רק איתו (בידול זו המילה המקצועית).

wa wa wi wa דוגמאות תוכן לאתרים:

תדיראן סולאר – חברה חדשה מקבוצת תדיראן העוסקת בפיתוח תשתיות סולאריות. אתר קבלנים.

רקע: תדיראן סולאר היא חלק מקבוצת תדיראן העצומה. כחלק מעולם הערכים של הקבוצה להיות בקידמה הטכנולוגית, לשפר ולהשתפר, לחדש ולפתח השימוש באנרגיה מתחדשת היה רק עניין של זמן. כיום תדיראן סולאר היא החברה היחידה בארץ שמספקת לקבלנים בית אחד בו ימצאו את כל הטכנולוגיה, הידע והכלים שהם צריכים להקמת מערכות סולאריות.

אסטרטגיה:  One stop shop אל תבזבזו אנרגיה  תפעולית – תדיראן סולאר כל הידע הכלים והטכנולוגיה במעצמה אחת. 

ערכים: מקצוענות | ליווי | בית | גב חזק | מוניטין | חיסכון

Tone of Voice: תקשיבי מיכל זה נושא משעמם ממש, את חושבת שתוכלי להכניס בו קצת קלילות וצבע? שיהיה קל לקרוא וכייף…שיבינו מה שאנחנו מציעים בלי הרבה בלה בלה…

נדמה לי שזה מה שעשיתי. מצד אחד לשמור את ערכי המותג ושפת המותג של הקבוצה הגדולה (בכל זאת מורגן פרימן האלהי מקריין אותם), אז הכותרות באנגלית מרגשות כאלה…מצד שני ענייניות ובהירות שכל קבלן סולאר ידע שהגיע למקום היחידי שהוא צריך.

קבלו טעימה: https://www.tadiran-solar.co.il

תכירו דנה טל – קוסמטיקאית על, מרצה, כותבת ספרים ומפתחת ליין מוצרים.

רקע:

לא כל מה שסוזי מהסופרצ'ארם מציעה לך הוא בהכרח מה שאת צריכה. גם אם מדובר במותג יוקרה. לכל אחת סוג עור אחר וכל אחת זקוקה למוצר אחר שמתאים לה. לרוב מוצרי היסוד החיוניים הם פשוטים, אבל עדיין נבדלים בין סוגי העור. זה מה שמאפיין את ליין המוצרים שדנה פיתחה.

הרעיון של דנה טל מהפכני. נעשה אבחון קוסמטי אונליין. הלקוחה תענה על כמה שאלות חיוניות ומחויכות ובהתאם לתוצאות, האתר יציע לה רק את המוצרים שמתאימים לה ולסוג העור שלה. ככה פשוט, ישר מדויק ולא חונק תקציבית. וזה מה שעשינו. הכל מתחיל באבחון.

האסטרטגיה: less is more + את תוכלי לקנות רק מה שמתאים לך. שאר האפשרויות לא תהיינה פתוחות בפנייך.

ערכים: יושרה | איכות | דיוק | אמינות 

Tone of Voice: מצד אחד סופר מעמיק מצד שני, קליל מזמין ומחוייך. יש כאן סיפורים, יש כאן ידע, יש כאן קונספט שאף קוסמטיקאית אחרת לא תוכל לאמץ. זה רק של דנה. דנה טל.

קבלו טעימה: https://danatal.co.il

תכירו אורלי צבר – מדריכת הורים לילדים עם מוגבלות.

רקע: אורלי המדהימה, מלווה כבר שנים הורים וילדים מיוחדים ממש. היא התחילה כמרפאה בעיסוק, אחר כך עברה לעבודה עם מתמודדי נפש ובשנים האחרונות היא מלווה הורים, שלהם ילדים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים. בתהליך שביצענו הבנו שני דברים מהותיים:

  1. מסתבר שלאורלי יש מודל וגישה, היא אפילו לא שמה לב לזה בהתחלה עד שאמרתי לה.
  2. ההתמודדות של הורים עם ילדיהם שונה מהותית בכל גיל, תרגיל ואירוע חיים. 

 

האסטרטגיה: הפרד ומשול – כל הורה מוצא את מה שהוא צריך ורוצה. לא צריך לחפש. הכל ברור.

ערכים: נסיון אישי ומקצועי | הקשבה | ידע | כלים | התאמה

Tone of voice: אישי, סיפורי. קצת יותר בהרחבה ובהעמקה. נעים, מלטף, יוצר תחושת ביטחון ובונה אמון.

קבלו טעימה: https://www.orlytsabar.net

אשכול קדם – בית ביטוח

רקע: שנייה לפני שקיבלתי את הפרוייקט הזה נשבעתי שאם יש תחום שלא אגע בו לעולם זה ביטוח. לא הצליח לי.

חקרתי, למדתי, שאלתי ו…הופתעתי. לא כזה אפור ולא כזה משעמם.

תחום עם המון תוכן מאד סבוך ומורכב.

האסטרטגיה: הפנים ללקוח – שקיפות ונגישות, קרבה – שני דברים אנחנו לוקחים מאד ברצינות אנשים וביטוח. בכל השאר אנחנו בדיוק כמוכם. לקרב ולהנגיש תחום מרוחק, מנוכר ובעל מוניטין לא משהו…

אפיון: תפריט מכוון קהל מטרה – ברור ומובן (עצמאי, שכיר, מעסיק)

Tone of Voice: אישי, שירותי, חמים, צוחק במקומות הנכונים, מעניק הרבה ידע וכלים מצד אחד אם תרצו לעשות לבד ומצד שני מזמין בעדינות להיעזר בשירותי הסוכנות. אתר רב תוכן ומלים, שמשדר שקיפות.

קבלו טעימה: www.kedem-ins.co.il

ניימינג – דוגמאות בעזרת השם

קאצ'ינג

the one stop shop for e-commerce

מהות העסק:  קאצ'ינג מעניקה שירותים לבעלי חנויות באטסי ובאמאזון ולמי שרוצה להקימן החל משלב התכנון וההקמה, דרך הניהול השוטף, קורסים וסדנאות ואפילו שירותי צילום מוצר. כאמור הכל בבית אחד.

קהל מטרה: אמנים יוצרים, תכשיטנים

איך שם נולד? 'אז תגידי מיכל (אני שואלת את מיכל קדרי הבעלים של קאצ'ינג), יש איזה סלנג, שפה משהו של האמנים היוצרים?'
מיכל ק: 'לא אין שומדבר…'

אני: אז איך בעצם זה עובד?

מיכל: כל מי שיש לו חנות באטסי תמיד משאיר את החלונית פתוחה בקטן למטה…ומחכה לשמוע את הצליל הזה של הקופה…משהו כמו קאצ'ינג…'

אני: 'את שומעת את עצמך…זה גאוני להשתמש בזה'.

**הנה אחת הדרכים המגניבות למצוא שם לעסק שלכם. מתוך התרבות, אופי העיסוק של הלקוח, השפה הייחודית…כמובן אם זה מתיישב עם האסטרטגיה**

Tomer & lizi

FOOD CELEBRATION

שם קודם: תומר קייטרינג

מהות העסק: אירועי קוקטייל יוקרתיים, מגשי פוטיפורים ופינגר פוד. לוק, סטייל, יחודיות ואיכות הם שם המשחק. יצירתיות, הרפתקנות, חוויה הן ליוצרים והן לאוכלים.

קהל המטרה: חברות הייטק, ביוטק ודומות, ארגונים ועסקים וגם קהל פרטי באירועים משפחתיים.

איך שם נולד? ת'אמת לקח לי יותר זמן מתמיד. מצד אחד תומר יחיא ואשתו המקסימה ליזי. אנשים מדהימים כפר יונה, שמאכילים אנשים ועושים אירועים באהבה כבר 15 שנים. נטולי יומרה וחנפנות. בקיצר לגמרי הקאפ אוף טי שלי.

מצד שני האירועים שהם מפיקים…וואוווו אחד גדול.

מרהיבים, יצירתיים, חדשניים. מרגשים, משמחים.

הייתי צריכה לשלב בין האנשים החמים, קהלי המטרה המתוחכמים לבין הווייב השווה והאיכות של השירות והמוצרים….והחוויה.

חוויה של התרגשות. התלהבות. שמחה. הנאה מתמדת.

חוויה שהיא חגיגה של החיים. חגיגה של אוכל עם אוכל ואוכל עם אנשים.

כך הפך תומר קייטרינג לתומר וליזי (כי כולם אמרו שאם תומר הוא הפנים והחשיבה היצירתית, ליזי היא הלב, הנשמה והטעמים).

אז לא יכולתי להפריד ביניהם יותר…וכשהם ראו את זה מול העיניים גם להם היה ברור, שהם בעסק הזה ביחד…על כל המשתמע מכך.

ולי לאט לאט נעשה ברור, מכל שיחה איתם וכל ראיון שביצעתי עם הלקוחות שלהם, שכל הדבר הזה שהם מביאים הוא חגיגה אחת גדולה ומהממת.

ואם במקום כל זה, בא לך לדוגמא דווקא פשוט לשוחח איתי, שנכיר קצת,
ניצור לנו סיפור משלנו, נברר משהו ביחד…
אלו האפשרויות

יש את זה 054-6551777   וגם כזה  073-7325736

ואפשר גם לכתוב לי בווטסאפ