הנה כמה דוגמאות, ממש בקטנה...

בקרוב אעלה עוד

הנה כמה דוגמאות, ממש בקטנה...
בקרוב אעלה עוד

דוגמאות וגו'

אז הנה אמת, רק לאחרונה החלטתי שאתרים זה הדבר שהכי בא לי עליו. מה שמסביר למה אין כאן כמות עצומה להשוויץ בה (אם כי, יש כמה דברים נפלאים בדרך).

בכל זאת עד השנה האחרונה עסקתי קרוב ל-20 שנים בעיקר באסטרטגיות וייעוץ שיווקי במסגרת העסק הקודם שלי 'הזירה להזנקת עסקים'.

אז כמו שאני רואה את זה, יש לך כמה אפשרויות:

  1. לאהוב את מה שקראת עד כאן להיכנס לקצת מהדוגמאות השונות שהכנסתי, ולהרים טלפון לשוחח ולהתרשם.
  2. לאהוב את מה שקראת עד כאן ולהאמין, שאני יכולה לכתוב גם אותך…ולהרים טלפון ולהתרשם.
  3. לא לאהוב, לא להתחבר ולהגיד לי ביי ביי. שומדבר לא קרה. הכל טוב.

ואם במקום כל זה, בא לך לדוגמא דווקא פשוט לשוחח איתי, שנכיר קצת,
ניצור לנו סיפור משלנו, נברר משהו ביחד…
אלו האפשרויות

או פשוט… יש את זה.. 054-6551777 וגם כזה 073-7325736

wa wa wi wa תוכן לאתרים:

תכירו ד"ר מדי נבון – מאמן מנכ"לים בארגונים גדולים ומורכבים. הוא מומחה לאימון מנהלים וצוותים בהם יש עובדים עם ADHD (הפרעות קשב וריכוז עם אלמנטים של היפר אקטיביות)

רקע: אמרתי לו, מדי…אלו אנשים שאי אפשר להעמיס עליהם תוכן.

אבל הוא adhd מדופלם שכמותו, עם תואר ד"ר הסביר לי, שאם זה יהיה מרתק הם יעופו על זה ובבקשה אם אפשר לכתוב סיפורים ולתת לטקסט ניחוח אחר.

התווכחנו. הוא ניצח.

האסטרטגיה: חיסרון כיתרון מח פרארי + שייכות למועדון של מצליחנים

Voice & tone: סיפורי, מחוייך ונעים, גבוה…מראה שיש כאן אדם עם ידע, חכמה, ניסיון ויכולת להעניק ערך רב במיוחד.

קבלו טעימה:

www.drnavon.com

אשכול קדם – בית ביטוח

רקע: שנייה לפני שקיבלתי את הפרוייקט הזה נשבעתי שאם יש תחום שלא אגע בו לעולם זה ביטוח. לא הצליח לי.

חקרתי, למדתי, שאלתי ו…הופתעתי. לא כזה אפור ולא כזה משעמם.

תחום עם המון תוכן מאד סבוך ומורכב.

האסטרטגיה: הפנים ללקוח – שקיפות ונגישות, קרבה – שני דברים אנחנו לוקחים מאד ברצינות אנשים וביטוח. בכל השאר אנחנו בדיוק כמוכם. לקרב ולהנגיש תחום מרוחק, מנוכר ובעל מוניטין לא משהו…

אפיון: תפריט מכוון קהל מטרה – ברור ומובן (עצמאי, שכיר, מעסיק)

Voice & tone: אישי, שירותי, חמים, צוחק במקומות הנכונים, מעניק הרבה ידע וכלים מצד אחד אם תרצו לעשות לבד ומצד שני מזמין בעדינות להיעזר בשירותי הסוכנות. אתר רב תוכן ומלים, שמשדר שקיפות.

קבלו טעימה (יש כמה תיקונים לעשות. מלים מיותרות פה ושם, אבל בגדול הרוח והכיוון):

www.kedem-ins.co.il

רשרש – מה שבא לכם לקנות

רקע: אתר קניות לאילתים ולנופשים באילת. קונים בחנויות מכל רחבי הארץ בלי מע"מ וכשמגיעים לעיר באים לאסוף ממרכז ההזמנות.

מאד אוהבת את האתר והקונספט, אם כי יד גסה עשתה שמות בעמוד הבית.
יש לי תחושה, שתנחשו היכן הותירו את טביעת האצבע שלי…

אסטרטגיה: מביאים את השופינג של המרכז לאילת בלי מע"מ. יש ים חדש באילת – ים של אפשרויות קנייה חדשות לאילתים. גם השפע מהמרכז מגיע לאילת בלי מע"מ. פנייה לקהל יעד מאד ספציפי ומדוייק ומענה לצורך אמיתי.

Voice & tone: חוויתי, כייפי, מזמין. כמו שאתר שופינג צריך להיות. מחוייך, ממוקד, סופר בגובה העיניים, ברור, קליט. מסר מוביל מה שבא לך/לכם  לקנות. לרשרש זו פעולה.

קבלו טעימה (מעמוד שלא נגעו בו):

https://rashrash.biz

ניימינג – לכל עסק יש שם

כמה דברים שחשוב להבין לגבי שם לעסק…

בעיקרון יש לכם הזדמנות להעביר מסר, ערך ומיצוב באמצעות השם.

עסק לא יקום על השם שלו, אבל שם טוב בהחלט בהחלט יכול לעזור לגבש את הזהות המותגית, לשרת את שפת המותג ולעורר תחושות חיוביות לגביו ואפילו להפוך אותו לשיחת העיר בקרב הברנז'ה.

קאצ'ינג

the one stop shop for e-commerce

מהות העסק:  קאצ'ינג מעניקה שירותים לבעלי חנויות באטסי ובאמאזון ולמי שרוצה להקימן החל משלב התכנון וההקמה, דרך הניהול השוטף, קורסים וסדנאות ואפילו שירותי צילום מוצר. כאמור הכל בבית אחד.

קהל מטרה: אמנים יוצרים, תכשיטנים

איך שם נולד? 'אז תגידי מיכל (אני שואלת את מיכל קדרי הבעלים של קאצ'ינג), יש איזה סלנג, שפה משהו של האמנים היוצרים?'
מיכל ק: 'לא אין שומדבר…'

אני: אז איך בעצם זה עובד?

מיכל: כל מי שיש לו חנות באטסי תמיד משאיר את החלונית פתוחה בקטן למטה…ומחכה לשמוע את הצליל הזה של הקופה…משהו כמו קאצ'ינג…'

אני: 'את שומעת את עצמך…זה גאוני להשתמש בזה'.

**הנה אחת הדרכים המגניבות למצוא שם לעסק שלכם. מתוך התרבות, אופי העיסוק של הלקוח, השפה הייחודית…כמובן אם זה מתיישב עם האסטרטגיה**

Tomer & lizi

FOOD CELEBRATION

שם קודם: תומר קייטרינג

מהות העסק: אירועי קוקטייל יוקרתיים, מגשי פוטיפורים ופינגר פוד. לוק, סטייל, יחודיות ואיכות הם שם המשחק. יצירתיות, הרפתקנות, חוויה הן ליוצרים והן לאוכלים.

קהל המטרה: חברות הייטק, ביוטק ודומות, ארגונים ועסקים וגם קהל פרטי באירועים משפחתיים.

איך שם נולד? ת'אמת לקח לי יותר זמן מתמיד. מצד אחד תומר יחיא ואשתו המקסימה ליזי. אנשים מדהימים כפר יונה, שמאכילים אנשים ועושים אירועים באהבה כבר 15 שנים. נטולי יומרה וחנפנות. בקיצר לגמרי הקאפ אוף טי שלי.

מצד שני האירועים שהם מפיקים…וואוווו אחד גדול.

מרהיבים, יצירתיים, חדשניים. מרגשים, משמחים.

הייתי צריכה לשלב בין האנשים החמים, קהלי המטרה המתוחכמים לבין הווייב השווה והאיכות של השירות והמוצרים….והחוויה.

חוויה של התרגשות. התלהבות. שמחה. הנאה מתמדת.

חוויה שהיא חגיגה של החיים. חגיגה של אוכל עם אוכל ואוכל עם אנשים.

כך הפך תומר קייטרינג לתומר וליזי (כי כולם אמרו שאם תומר הוא הפנים והחשיבה היצירתית, ליזי היא הלב, הנשמה והטעמים).

אז לא יכולתי להפריד ביניהם יותר…וכשהם ראו את זה מול העיניים גם להם היה ברור, שהם בעסק הזה ביחד…על כל המשתמע מכך.

ולי לאט לאט נעשה ברור, מכל שיחה איתם וכל ראיון שביצעתי עם הלקוחות שלהם, שכל הדבר הזה שהם מביאים הוא חגיגה אחת גדולה ומהממת.

ואם במקום כל זה, בא לך לדוגמא דווקא פשוט לשוחח איתי, שנכיר קצת,
ניצור לנו סיפור משלנו, נברר משהו ביחד…
אלו האפשרויות

או פשוט… יש את זה.. 054-6551777 וגם כזה 073-7325736