נעים מאד אני מיכל לימון, תּוֹכֵנוֹלוֹגִית מגיעה עם מקלדת, יצירתיות וים של מילים, שאנשים רוצים לקרוא
נעים מאד אני מיכל לימון, תּוֹכֵנוֹלוֹגִית מגיעה עם מקלדת, יצירתיות וים של מילים, שאנשים רוצים לקרוא
החזון לעסקים
וארגונים
להפוך עסק או ארגון ל'סלב' בעיניי קהל לקוחותיו מבית ומחוץ בזכות הערך שיש להם להעניק, הדברים שיש להם לומר והדרך בה הם אומרים זאת.
נרטיב. ערכים. מסרים, Voice & tone, look & feel. עסק להתחבר אליו ולדבר עליו.
נעים מאד, מיכל.
מחזיקה בכל מיני תארים. כאלה פורמאליים עם תעודות ותארים (ראשון ושני) וכאלה מכוח הגדרות חברתיות ומגדריות.
חיה כבר יותר מ- 20 שנים את עולמות השיווק, הפרסום והתוכן. צופה נלהבת בהתפתחויות ובתמורות. משתדלת לעמוד בקצב ולהיות מעודכנת ככל האפשר.
- פעם מזמן הייתי מיכל לימון מנהלת שמובילה להצלחות בכל מיני תחומים, אחר כך יצאתי לעצמאות ונהייתי מיכל לימון - מזניקת עסקים (הזירה להזנקת עסקים) ליווי שיווקי, אסטרטגי ופיתוח עסקי לעסקים קטנים.
- ומה קרה? גיליתי שזה יופי, אבל אני יותר אוהבת תוכן, שגם הוא חייב להתחיל מאסטרטגיה, אז פשוט החלפתי עדשה ושיניתי את הפוקוס. בכל מקרה, אני לא כותבת תוכן לפני שיש אסטרטגיה.
- החידושים האחרונים: איפשהו לפני כמה שנים, כשבאזז וורדס, כמו חווית לקוח ועובד, מיתוג מעסיק ומחוברות ארגונית, הפכו לתורות שיש ליישם, התחלתי לעבוד עם ארגונים, עסקים וגופים ציבוריים, שאינם הייטק ולפתח עבורם שפה פנים ארגונית לשיפור כל אלה כחלק משפת המותג הכוללת שלהם.
- עושה לי כייף: אני נהנית מאד מפיתוח שפה לארגונים. להבין את התרבות שלהם, את הערכים, את האנשים. לעשות להם מהפכה מיטיבה בכל התקשורת עם העובדים ולחזק באמצעותה את הקשרים והמחוברות. אני גם נלהבת מכתיבה פרסונאלית-שיווקית במיוחד כתיבת אתרים. נדלקת מהמחקר, מהלימוד ומגילוי עולמות חדשים. עפה על ניימינג (שיום), שזה תהליך קיפסול (מלשון קפסולה) של DNA של עסק וערכיו לכדי שם מדויק עם סלוגן מטיס.
- סגנונות תוכן מועדפים: פופ קליל וקצבי ברמת הפופקורן, שלוקח את העסק מאד ברצינות, אבל לא חונט אותו בעניבה וחליפה…את אלה אני שומרת למי שיעדיפו את הסימפוניה החמישית של בטהובן ואני מנגנת גם אותה היטב.
- לשימור: הבנה מעמיקה של תהליכים, גמישות מחשבתית שיכולה לראות מעבר להר, יצירתיות נפלאה, רעיונאות משגשגת, הבנה שיווקית עמוקה ברמת פיתוח אסטרטגיות וזיהוי האתגרים של המוצר.
- לעדכון: כמו כל דבר בימינו גם אנחנו צריכים לדאוג לשדרג את עצמינו מעת לעת. עובדת עכשיו על עדכון גרסה – מיכל 4.8 – לא סגורה בדיוק מה היא תהיה בטח איזו וריאציה משולבת. AI
- קצת צהוב: מודל 1971, מוח בתדר מדויק, יודעת לעורר בספקנים את האמונה בעצמם (כשיש במה) ולהטעין בדלק טילים, מתלהבת עד כדי עלייה בטונים, אם יחידנית לילד שגדל להיות בראד פיט, מופרית קשב וריכוז, סה"כ סבבה…אבל לגמרי.
למה אני עושה את מה שאני עושה?
כי אני אוהבת את זה. מאד. כמו שאני מקווה, שאת או אתה או אתם, ממש אוהבים את מה שאתם עושים, כעסק קטן ואישי כמו קייטרינג, סוכנות ביטוח, מרכז טיפולים, או כחברה שמביאה טוב לעולם, מעניקה שירות, או מוכרת מוצר.
מאז ומעולם אותיות ומלים היו מגרש המשחקים שלי. יש לי תשוקה אמיתית לכתיבה, לרעיונאות, לפיצוח אתגרים שיווקיים. זה התחום שלי והוא עשיר ומגוון ויש לי מה לומר בו.
אני יודעת שגם לכם יש בטח בשורה וערך להביא לעולם ולעתים מה שעומד בינכם לבין הקהל שלכם הוא הר ושמו תוכן. אני כאן כדי ליצור מפגש משובח בין האהבה שלי, הערך שלכם וכל האנשים שישמחו להכיר אתכם ואת מה שיש לכם להציע.
דברים שאני מאמינה בהם
- עסק ללא אסטרטגיה הוא כמו בית ללא יסודות…ככה גם תוכן.
- כל נושא אפור אפשר לצבוע במלים הנכונות
- לכל אדם יש סיפור ולכן גם לכל עסק – רק צריך לאתר אותו ולדעת לספר אותו באופן שאנשים ירצו לצרוך.
- תוכן צריך להיות חי ונושם ולדבר לקהל שלו באופן שהקהל מדבר מידי יום
- קשה מאד להאיץ בכתיבת תוכן איכותי, אם לא נחה המוזה על הכותב
- מתוך מכלול של מסרים, צריך לבחור את אלו שיובילו למטרה
- אם העסק לא ברור והערך לא ברור גם התוכן הטוב ביותר לא יצליח לטפל במוצר.
- התפקיד של התוכן להעניק ערך כך שאנשים יתעניינו בך ובעסק שלך. פעולת המכירה מגיעה לרוב בנפרד.
- תוכן מחייב שיטתיות, התמדה, וגיוון בפורמטים
- לא קשור לתוכן – קשור אליי – בגילי ועם ניסיוני אני בוחרת לעבוד רק עם אנשים שנעים לי איתם.
- תמיד, אבל תמיד, אציג את עמדתי ודעתי ואציע לכל לקוח את מה שאני מאמינה וחושבת שהוא צריך – זה לא תמיד יחפוף למה שהוא רוצה.
אז מה יהיה כתוב בעמוד האודות שלך? מה הוביל אותך לעשות את מה שבחרת לעשות? בא לך לברר עם עצמך ואיתי?
יש את זה 054-6551777
ואפשר גם לכתוב לי בווטסאפ