נעים מאד אני מיכל לימון, תּוֹכֵנוֹלוֹגִית מגיעה עם מקלדת, יצירתיות וים של מילים, שאנשים רוצים לקרוא

נעים מאד אני מיכל לימון, תּוֹכֵנוֹלוֹגִית מגיעה עם מקלדת, יצירתיות וים של מילים, שאנשים רוצים לקרוא

החזון לעסקים
וארגונים

להפוך עסק או ארגון ל'סלב' בעיניי קהל לקוחותיו מבית ומחוץ בזכות הערך שיש להם להעניק, הדברים שיש להם לומר והדרך בה הם אומרים זאת.

נרטיב. ערכים. מסרים, Voice & tone, look & feel. עסק להתחבר אליו ולדבר עליו.

נעים מאד, מיכל.

מחזיקה בכל מיני תארים. כאלה פורמאליים עם תעודות ותארים (ראשון ושני) וכאלה מכוח הגדרות חברתיות ומגדריות.

חיה כבר יותר מ- 20 שנים את עולמות השיווק, הפרסום והתוכן. צופה נלהבת בהתפתחויות ובתמורות. משתדלת לעמוד בקצב ולהיות מעודכנת ככל האפשר.

למה אני עושה את מה שאני עושה?

כי אני אוהבת את זה. מאד. כמו שאני מקווה, שאת או אתה או אתם, ממש אוהבים את מה שאתם עושים, כעסק קטן ואישי כמו קייטרינג, סוכנות ביטוח, מרכז טיפולים, או כחברה שמביאה טוב לעולם, מעניקה שירות, או מוכרת מוצר.

מאז ומעולם אותיות ומלים היו מגרש המשחקים שלי. יש לי תשוקה אמיתית לכתיבה, לרעיונאות, לפיצוח אתגרים שיווקיים. זה התחום שלי והוא עשיר ומגוון ויש לי מה לומר בו.

אני יודעת שגם לכם יש בטח בשורה וערך להביא לעולם ולעתים מה שעומד בינכם לבין הקהל שלכם הוא הר ושמו תוכן. אני כאן כדי ליצור מפגש משובח בין האהבה שלי, הערך שלכם וכל האנשים שישמחו להכיר אתכם ואת מה שיש לכם להציע.

 

דברים שאני מאמינה בהם

  1. עסק ללא אסטרטגיה הוא כמו בית ללא יסודות…ככה גם תוכן.
  2. כל נושא אפור אפשר לצבוע במלים הנכונות
  3. לכל אדם יש סיפור ולכן גם לכל עסק – רק צריך לאתר אותו ולדעת לספר אותו באופן שאנשים ירצו לצרוך.
  4. תוכן צריך להיות חי ונושם ולדבר לקהל שלו באופן שהקהל מדבר מידי יום
  5. קשה מאד להאיץ בכתיבת תוכן איכותי, אם לא נחה המוזה על הכותב
  6. מתוך מכלול של מסרים, צריך לבחור את אלו שיובילו למטרה
  7. אם העסק לא ברור והערך לא ברור גם התוכן הטוב ביותר לא יצליח לטפל במוצר.
  8. התפקיד של התוכן להעניק ערך כך שאנשים יתעניינו בך ובעסק שלך. פעולת המכירה מגיעה לרוב בנפרד.
  9. תוכן מחייב שיטתיות, התמדה, וגיוון בפורמטים
  10. לא קשור לתוכן – קשור אליי – בגילי ועם ניסיוני אני בוחרת לעבוד רק עם אנשים שנעים לי איתם.
  11. תמיד, אבל תמיד, אציג את עמדתי ודעתי ואציע לכל לקוח את מה שאני מאמינה וחושבת שהוא צריך – זה לא תמיד יחפוף למה שהוא רוצה.

אז מה יהיה כתוב בעמוד האודות שלך? מה הוביל אותך לעשות את מה שבחרת לעשות? בא לך לברר עם עצמך ואיתי?

יש את זה 054-6551777

ואפשר גם לכתוב לי בווטסאפ