נעים מאד אני מיכל לימון, תּוֹכֵנוֹלוֹגִית מגיעה לפחות בשתי גרסאות...לבחירתך

נעים מאד אני מיכל לימון, תּוֹכֵנוֹלוֹגִית
מגיעה לפחות בשתי גרסאות...לבחירתך

החזון לעסקים

להפוך עסק ל'סלב' בעיניי קהל לקוחותיו הפוטנציאלי. בזכות מה שיש לעסק לומר ובזכות הדרך בה הוא אומר ומעביר זאת.

נרטיב. ערכים. מסרים, Voice & tone, look & feel. עסק להתחבר אליו ולדבר עליו.

התוכנולוגית הזו היא אני:

גרסת הטי שירט

נעים מאד, מיכל.

מחזיקה בכל מיני תארים. כאלה פורמאליים עם תעודות ( BA MA  ת-ו-כ-נ-ו-ל-ג-י-ת)

וכאלה מכוח הגדרות חברתיות ומגדריות. חיה כבר יותר מ-20 שנים את עולמות השיווק, הפרסום והתוכן. צופה נלהבת בהתפתחויות ובתמורות. משתדלת לעמוד בקצב ולהיות מעודכנת ככל האפשר.

עד לפני רגע הייתי: מיכל לימון – מזניקת עסקים (הזירה להזנקת עסקים) ליווי שיווקי ואסטרטגי לעסקים קטנים.

ומה קרה? יותר אוהבת תוכן, אבל גם הוא חייב להתחיל מאסטרטגיה, אז פשוט החלפתי עדשה ושיניתי את הפוקוס. בכל מקרה, לא כותבת תוכן לפני שיש אסטרטגיה.

וחוץ מזה? חוץ מזה אני נהנית מאד מכתיבה פרסונאלית-שיווקית במיוחד כתיבת אתרים. נדלקת מהמחקר, מהלימוד ומגילוי עולמות חדשים. עפה על ניימינג, שזה תהליך קיפסול (מלשון קפסולה) של DNA של עסק וערכיו לכדי שם מדוייק עם סלוגן מטיס.

הכי אוהבת: להיות מאותגרת. לשמוע את הקנאק של הפיצוח האסטרטגי, או הדינג של רעיון חדש שנדלק.

הכי מפתיעה: צובעת במלים כל עולם תוכן שנחשב משעמם ואפרורי…כן גם כונסי נכסים, מזרנים לפצעי לחץ וסוכנויות ביטוח יכולים לקבל חצי חיוך בסוף השורה (או תחילתה)

סגנונות תוכן מועדפים: פופ קליל וקצבי ברמת הפופקורן, שלוקח את העסק מאד ברצינות, אבל לא חונט אותו בעניבה וחליפה…את אלה אני שומרת למי שיעדיפו את הסימפוניה החמישית של בטהובן…ואני מנגנת גם אותה היטב.

לשימור: גמישות מחשבתית, יצירתיות נפלאה, רעיונאות משגשגת, הבנה שיווקית עמוקה ברמת פיתוח אסטרטגיות וזיהוי האתגרים של המוצר.

ורסטיליות של השפה, מהשפה שלי  > לשפה שלך  > לשפת המותג.

לשיפור:  אם אני אגלה לך אני אצטרך לנטוש את הביזנס…. J

לעדכון: כמו כל דבר בימינו גם אנחנו צריכים לדאוג לשדרג את עצמינו מעת לעת. עובדת עכשיו על עדכון גרסה – מיכל 4.0 – לא סגורה בדיוק מה היא תהיה.

קצת צהוב: מודל 1971, מוח בתדר על חלל, יודעת לעורר בספקנים את האמונה בעצמם (כשיש במה) ולהטעין בדלק טילים, מתלהבת עד כדי עלייה בטונים, אם יחידנית לילד שגדל להיות בראד פיט, מופרית קשב וריכוז, כוססת ציפורנים מגיל 4, אוהבת קצת יותר מדיי מתוקים ופחמימות, מעדיפה פרויקטים על פני תהליכים, סה"כ סבבה…אבל לגמרי.

גרסת העניבה

נעים מאד, מיכל.

בגירסה הסולידית שלי, אני מביאה לשולחן כמעט 20 שנות עשייה בעולמות השיווק, הפרסום והניהול. מה שאומר –  עומק, ראייה אסטרטגית, נקודות מבט שלא חשבת עליהן.

כשאני כותבת, אני קודם כל מבינה את המוצר או השירות שלך.

מפענחת אותו כפי שהוא נתפס בעיניך, אבל הרבה יותר חשוב – כפי שהוא נתפס בעיניי הלקוחות שלך- ועבורם אני כותבת.

בשפה מדוייקת, חייכנית, שמפשטת את המורכב ומכניסה הגיון.

אני יכולה לצבוע תחומים הנחשבים אפורים בגווני פסטל נעימים, או בצבעים עזים

ולהכניס רצינות ומלים של שבת, במקומות שצריך רגע לכפתר את החולצה.

השורה התחתונה – שיקוף ערכים, חידוד מסר מוביל, בהירות ותכליתיות, שעוברים ממך ללקוחות ולקוראים שלך.

ככל שהזמן עובר, אני מבינה שאני אוהבת יותר לכתוב אתרים.

פרוייקטים שמתחילים במחקר,

עוברים לאסטרטגיה, ומתגבשים לכדי שפת מותג.

voice & tone שילוו בתבונה את העיצוב הגרפי look & feel.

אפיון מדוייק לחוויית המשתמש והנגשה ויזואלית ומילולית (UX/UI).

אני רואה הכל כמכונה אחת, שעובדת היטב לטובת לקוחותיי, הקהל שלהם והצרכים ההדדיים של שניהם.

לפני כחמש שנים בחרתי לצאת לעצמאות.

בתחילה מוקד העשייה שלי היה – זיהוי ומיקוד אסטרטגיות שיווקיות.

למדתי שזה מונח שקשה לעסקים קטנים ועצמאים לאמץ.

חמש שנים אחרי, אני לא מוותרת על האסטרטגיה וחייבת להתחיל בה,

אבל מעדיפה להעביר את הפוקוס לתוכן. אמנות נדרשת על בסיס יומיומי.

בעידן בו השיווק הפך ל'רומן מתפתח' עם הקהל, התוכן מוצא את עצמו במרכז יותר מתמיד. גם הוא שינה את פניו.

ככה נולדה ה'תוכנולוגית' שבי.

זו שיודעת גם למצוא את האסטרטגיה וגם להביא את הסיפור.

גם לזהות את הערך וגם לשקף אותו.

זו שהמקלדת היא כלי העבודה שלה והמלים היוצאות ממנה עושות את ההבדל.

עד כאן, אני בכפתורים, חנוטה בעניבה… באופן אישי אני יותר אוהבת את גרסת הטי-שירט. זה הקצב שלי

אז איך ייראה וישמע האתר שלך? טי-שירט או עניבה? רוצה לחשוב יחד מה יתאים לך ולקהל שלך?

או פשוט… יש את זה.. 054-6551777 וגם כזה 073-7325736

דברים שאני מאמינה בהם

  1. עסק ללא אסטרטגיה הוא כמו בית ללא יסודות…ככה גם תוכן.
  2. כל נושא אפור אפשר לצבוע במלים הנכונות
  3. לכל אדם יש סיפור ולכן גם לכל עסק – רק צריך לאתר אותו ולדעת לספר אותו באופן שאנשים ירצו לצרוך.
  4. תוכן צריך להיות חי ונושם ולדבר לקהל שלו באופן שהקהל מדבר מידי יום
  5. קשה מאד להאיץ בכתיבת תוכן איכותי, אם לא נחה המוזה על הכותב
  6. מתוך מכלול של מסרים, צריך לבחור את אלו שיובילו למטרה
  7. אם העסק לא ברור והערך לא ברור גם התוכן הטוב ביותר לא יצליח לטפל במוצר.
  8. התפקיד של התוכן להעניק ערך כך שאנשים יתעניינו בך ובעסק שלך. פעולת המכירה מגיעה לרוב בנפרד.
  9. תוכן מחייב שיטתיות, התמדה, וגיוון בפורמטים
  10. לא קשור לתוכן – קשור אליי – בגילי ועם ניסיוני אני בוחרת לעבוד רק עם אנשים שנעים לי איתם.
  11. תמיד, אבל תמיד, אציג את עמדתי ודעתי ואציע לכל לקוח את מה שאני מאמינה וחושבת שהוא צריך – זה לא תמיד יחפוף למה שהוא רוצה.

אז איך ייראה וישמע האתר שלך? טי-שירט או עניבה? רוצה לחשוב יחד מה יתאים לך ולקהל שלך?

או פשוט… יש את זה.. 054-6551777 וגם כזה 073-7325736