שירותים ושות'

שירותים ושות'

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית?

תדמיינו תשתיות של בניין, זו המשמעות של האסטרטגיה השיווקית עבור עסק. היא מגדירה את הערכים שלו, את הקהלים שיביאו להצלחתו ואיתם צריך לדבר, היא מגדירה את המסרים, הטון והסטייל, איתם נכון לדבר לקהלים האלה, את ערוצי השיווק וכו וכו. היא אדן הזינוק לכל פעולות השיווק שיבוצעו, על מנת להשיג את המטרות והיעדים של העסק.

בסופו של יום, היא תוגדר במשפט אחד ממצה, כמו קפסולת DNA שתישאר הרבה אחרי כל תכנית שיווקית. אם קוקה קולה היא טעם החיים – כל פעולת שיווק ופרסום לאורך כל חיי המותג תשקף את זה, גם אם לא תגיד את זה.


מהו השירות והתוצר?

איתור וזיקוק הערכים המובילים של העסק, זיהוי הבידול, הגדרת הקהלים המדויקים, ערוצי השיווק, המסרים המובילים, הטון והסטייל של השפה ועוד


מהו התהליך?

מחקר מעמיק של העסק שלך – ראיונות איתך ועם לקוחות לאיתור אותם ערכים מובילים.

מחקר מתחרים ושוק בארץ ובעולם – מה קולגות ומתחרים העלו על ראש שמחתם? איך הם מציגים את זה? מה הם מציגים?

אופרטיבי: מפגש בן שעתיים באזור כפר סבא + עבודה עצמית + שיחות טלפון כנדרש.


למי מתאים?

  • למי שמתחיל עסק ורוצה מהתחלה לבנות את התשתיות נכון (ולא…לוגו וכרטיס ביקור מגיעים אחרי אסטרטגיה וצריכים לשקף אותה).
  • לכל מי שמרגיש, שהוא הולך לאיבוד בים של מסרים וערכים מבולבל בעצמו ומבלבל את הלקוחות.
  • מי שמזהה שאין לו שרשרת, אלא חוליות נפרדות ואין מה שמקשר ביניהן.
  • מי שעושה גם וגם וגם בצורה לא מסודרת ויוצא מדעתו וצריך רגע 'שמישהו יעשה לו סדר'.

 

מחיר הערך?

רק פגישה לסיעור מוחות, חשיבה והכוונה: 800 ₪

תהליך שלם: מתחיל ב 4,000 ₪

סוכנות ביטוח אשכול קדם

לקראת כתיבת האתר תהינו איך מנגישים את עולם הביטוח לאנשים? איך אנשים יבינו איזה ביטוחים הם צריכים? הרי כשניגשים מהכיוון של הביטוח, אנשים מתקשים להבין – אני צריך את זה או לא?

האסטרטגיה: אמור לי מי אתה ואומר לך איזה ביטוחים אתה צריך.

ככה חילקנו את האתר לפי: עצמאי, שכיר, עצמאי מעסיק.

אורלי צבר – הדרכת הורים לילדים עם מוגבלויות

אורלי לא היתה הראשונה שבחרה נישה ספציפית, שהתאימה לה כמו כפפה. כשבחנו מהי האסטרטגיה הנכונה להגיע לקהלים שלה הבנו שכדאי להציג לפני כל אחד מהם את היחודיות של אורלי באופן בו כל אחת ואחד ימצאו את עצמם באופן מיידי.

אין הדרכת הורים לתינוק שנולד עם מוגבלות דומה להדרכת הורים, שחלילה בנם או ביתם לקו במוגבלות באמצע החיים, או הדרכת הורים ל'ילדים נצחיים' שהם כבר בני 20+.

האסטרטגיה: כל הורה מוצא את מה שהוא צריך. 

אז מה הערכים שלך? של העסק שלך? האם יש לך הכרות מעמיקה עם קהל המטרה הראשי שלך? ברור לך אלו ערוצי שיווק נכונים עבורו?

חשוב לך להבין? לחדד? לדעת מהי הדרך לבחור בה?

אני כאן. יהיה נפלא לדבר.

יש את זה 054-6551777

ואפשר גם לכתוב לי בווטסאפ

שירותים נוספים